Gårdagens "jag ska minsann inte dricka!" blev tydligen en ren och skär lögn.

Först bowling mellan 20-23 sen utgång på det (som en egentligen inte skulle hängt med på) med ett gäng underbara människor som utökades rejält tack vare alla kända och okända (skämt åsido) folk som tydligen också tyckte det passade fin fint att avsluta sin lördag med drinkar, öl och bowling!

Sååå dagens planer om julskyltning-och mys hemma på landet med halva familjen Olsen blev istället en drös protein pepparkaksdegs-bollar (hej världens längsta namn på världens bästa gotte!) med knaprig sötsalt-mandel & julmys i mitt lilla crib.

 


Med min nya ljusslinga också!
Lade upp ett fjolligt litet klipp på instagram när jag satte upp den, dock var videon sådär 1/8 av hela helvetet jag hade med att få upp den utan att gardinstång, gardiner och hela köret rasade ner i planeten på mig.
Men det blev helt okej ändå, den lyser bättre än en taklampa så man tjänar kanske ett öre eller två på att ha bara den igång istället för 3 små lampor utspridda i lägenheten, haha!

Meeeeen tror jag ska återgå till världens bästa julte och film, och ignorera disken i vasken som blev kvar efter protein pepparkaksdegsbollarna med saltsöt knap... Skoja bara okej? Det där namnet dödar.

 

Men glad andra advent hörrni!
Hoppas någon här har tryckt några äkta lussebullar med socker salt smör och hela kalaset för mig, för ärligt talat, nyttigt och sockerfritt i all ära, men vissa saker ska bara få lov att vara just precis som dem är!!!!!!!!!

Personligen har jag inte en ny/hemmabakad lussekatt så långt ögat kan nå, för köpe-katter funkar alltså bara inte, nejnejnejnej, dem enda som funkar är dem som blivit bakade med kääääärlek (och laktosfritt smör och mjölk...)!

 

Kommentera

Publiceras ej