Bästa julklappen (som någon här inte kunde vänta till julafton med att öppna, fy skäms!) från bästa Lindahls, älskar att vara en del av ett Team som är som en jäkla familj. Det är så alla sammarbeten borde vara!

 
Deras nya, upgraderade proteinbars som nu mer, inte bara innehåller minimalt med socker utan även lågt med kolhydrater och massa protein! 
 
Förutom cheesecake är den på bilden; hallon & choklad, min absoluta favorit! 
 
 
 
Så himla mysigt och avkopplande att komma hem, ute på lilla landet, och julbaka med mamma och småtjejerna. 
Trots att mamma och jag blev ensamma med baket då töserna tröttnade efter pepparkakorna, tur då att jag var där haha. 
Julbaka som är så roligt? 
 
Gjorde en lussebulle med säkert 1 dl russin i, och satte tänderna i den sådär 2 minuter efter den kommit ut ur ugnen. 
Försökte äta den med en gång men brände mig ganska så bra så fick vackert vänta medan blåsorna började poppa upp i flabben på mig tills katten svalnat något.
 
Älskar russin-söndermatade-lussebullar
 
 
 
Julkalendern, både svensk och dansk & massa gotte nerpackat att ta med hem (pepparkaaaaaaaksdeg, rökad lax, clementiner, kiwi, lussebullar, pepparkakorna som jag INTE bakade svarta i ugnen, det lyxiga med att komma hem så sällan = man blir bortskämd).
 
Liten catch up med Felicia och skitsnack innan vi landade i Eslöv som är rena storstaden jämfört med barndomshemmet. 
 
 
Fixat och donat någon timme nu och ätit pepparkaksdeg, typ halva paketet, wups! 
Skulle egentligen gått ut med några trevliga prickar för cider/drinkar/öl osv men väljer att stanna hemma. 
Energin finns där, men psyket är där inte! 
 
Så godnatt på er, Harry Potter (jultradition) och mer mys fast på hemmaplan väntar! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej