Städare ur garderoben och fick värsta sommar-feelings, liksom hur gött hade det inte varit att kunna gå ut såhär? 

 
Nutri-Nick Sport Crunch bars är ingenting jag rekommenderar för er som inte hunnit smaka än, i alla fall inte vanilj. Den smakade konstigt nog krämigt ingenting. Tur att jag fick den för 1kr då. Finns bannemej inte många proteinbars som är riktigt goda idag.
Förutom dem man gör själv.?!
 
 
Världens bästa kvällis från igår, förkyld, sliten och jävlig landade jag hemma hos bror och J. 
En dunk med blåbär, Lindahls vanilj kvarg, och lite sånt gott gjorde i alla fall att dagen igår fick ett bra avslut! 
 

Fler än jag som inte kan äta kvarg utan att lyckas få det på nosen? 
 
Och med en bulle och en staffe till sällskap kunde det ju knappast slutat dåligt heller? 
 
Fortsätter lite på temat mat då, eller kanske kvarg? 
Kändes lite som jag skulle rulla ur stolen efter denna baddar frulle. 
Gott var det dock! 
 


Här fortsätter vi bara att bygga brett och vidt. 
Nästan så jag vill skippa rodd helt nu för tiden, och dem som var mina favoriter förut? 
Rätt irriterande-intressant det kan vara att se förändringarna på sig själv, både psykiskt och fysiskt.. 
 
Och jag vet att jag får världens charmigaste röv i dem där brallorna. Men det skiter jag i för tillfället, no one's perfect, och det är Better Bodies, så låt det vara min ursäkt! 
 


Vill också slå ett slag för denna grabb, Andreas, som har Skilling Of Sweden, @skillingofsweden på instagram.
 
Jag beställde nyligen (ja, jag betalade fullt pris osv, inget gratis/spons/sammarbete överhuvudtaget nu!) detta gudomligt vackra armband från honom. 
 
Seriöst, gillar ni smycken eller student, examen, konfirmation, födelsedags firande, och ni inte vet vad ni ska köpa, kolla in hans grejer! 
 
Jag gjorde en liten fuling också och frågade om man kunde få armbandet ovan, lejon berlocken, med blått istället för det ursprungliga grå, och så snäll var han och fixade det till mig. 
 
Och som tack för det, och för att jag tycker han förtjänar att exponeras lite, så delar jag nu detta med er, även för det han gör är så himla fint! 
 
Kommer lätt beställa mer därifrån så fort kontot slutar eka tomt hehe. 

Kommentera

Publiceras ej