Veckan började med ett benpass som tog riktigt jävla rejält. Träningsvärken är brutal. Och det är inte ens roligt längre. 


Meal prep och lite smaskig energi i form av WakeUpEnergy från WakeUpOne

Har fått tummarna ur och invigt torsk i min kost. Sålänge man inte översteker skiten så blir det ju faktiskt riktigt jäkla gott. 
Standard med citronpeppar, färsk chili och dill, i alla fall på firren. Kyllingen fick nöja sig med taco krydda och färsk chili. 
Kan vi ana ett nytt beroende yes? 


Lite booty morgon kik och magen gick lite crazy, på det bra viset, på dagens bröstpass.
Just nu är det andra bullar kan jag lova, 500g laktosfri vanilj kvarg slank ner och damn, vad min mage hatar mjölkprodukter



Lite nyare bra musik, världens minsta "vanliga" ägg, Nocco hallon på mitt lilla ica(!!!!) och tredje bussturen för idag. 




För att äta matlåda, messa lite med mamma och umgås med min saknade lilla skit! 

Nu ligger vi båda deckade i soffan.
Jag med min mjölk-svullo-mage och hon i sin onepiece. Imorgon är det gym, marknad och sen Malmö. 
But first... Lets sleep! 

Kommentera

Publiceras ej