Ett väldigt utvilat troll (morgonfrillan alltså...) som fick sova ut heeeeela natten, förutom ett litet uppvaknande pga galet "jag kommer snart kräka - illamående", träningsvärk och kissepaus mitt i natten. Fler än jag som brukar vakna med en blåsa som håller på att spricka? 
Sjukt drygt haha, zombie toa mode on typ! 




Äggröra (hela ägg + äggvita, gulor är kung, släng dem aldrig!) med lite persillade, pepparmix, curry och paprika krydda. 
Såg ut som jag hade hällt strössel i den till slut, förutom att kryddan gjorde denna sjukt god, så gav den trevlig färg då med andra ord! 

Och havregrynen i micron, så lat är jag! 


Lite Toffee Stevita i extra krämig gröt, pumpapajs krydda (all kanel var slut, hur är det ens möjligt när jag ska föreställa bo här???) och BCAA , magen och frukosten var fulländad! 


Så atteee, jag bakar och experimenterar gärna med olika slags protein/pulver och grejer. 
Men när det kommer till min dagliga kost, föredrar jag att ha det så långt ifrån mig som möjligt. Dels därför att jag har missbrukat det (liksom jag missbrukat sötningsmedel, koffein mm.), och dels därför att mat ska vara mat! 

Kosttillskott är just det: ett tillskott, inget du ska lägga som grund i din kost, aldrig någonsin! 


Plus att min mage ballar ur när det blir för mycket, likaså med mjölkprodukter som jag knappt tål öht längre, en burk med kvarg då och då, lite choklad här, en proteinbar där, men min kropp (notera min kropp, inte huvud grrrr...) mår bäst när jag allt sådant är ur mitt system. 
När jag äter för mycket av sådant jag precis nämt ovan, mår jag skit, för det första förstör jag mina organ, för det andra, ja, tänk själv vilka trevliga bieffekter som kommer när man håller på att sabba sin tarm bland annat och på det, redan har ibs? 


Men nu ska denna lilla loppa shotta lite pwo aka Wake Up Energy, svälja ner BCAA och bege mig till gymmet! 

Efter det blir det en tripp till Lund för att landa hos min BBFF och snacka lite skit och sådär. 
Bara vila lite mer så min smått överkörda kropp kan få lite återhämtning! 

Hoppas ni får en fortsatt awesome helg och ni som är och glor på SM som är nu i helgen?
Jag är inte intresserad, inte ett jävla dugg, inte avundsjuk eller något sådant alls. Faktiskt, så BRYR JAG MIG INTE ETT JÄVLA SKIT!!!!! 

Bara sådär typ super mycket, för jag har två godingar där som ska tävla, och SM, BB/fitness och alla företag som är där och bjuder på gratis grejer liksom?? 
Nä juste, jag brydde mig ju inte..? 

Kommentera

Publiceras ej