Paprika chips panerad tacokyckling med spicy wok och avokado
Gud vad jag har kärat ner mig i den där jäkla frukten (ja det är en f r u k t!) igen. Vi hade många års uppehåll då jag fick en smått livsfarlig allergisk reaktion när jag var 12 år. Hela halsen svullnade upp och jag fick knappt luft, men då hade jag också käkat en... 6-7 stycken? 
Vad är lagom liksom? 

Nu håller jag mig i alla fall till 1/2-1 om dagen, nyttiga fetter och så jäkla mycket gotte

Hela min kropp går crazy när jag är kass. Har aldrig varit så flat som jag varit denna veckan! 
Arrrrgggg!!!! 

Inatt vaknade jag av att jag frös. Och vad jag frös, trots tjocktröja-och byxor, duntäcke och två filtar. Skakade och snuvade. Huvudvärk som fan. Samtidigt som jag frös som fasiken så kändes det som jag skulle brinna upp. 
Feber. 
Saknades bara det. 

Där rök dem markylften... 
Febern har suttit i hela dagen, och varför jag fick för mig att jag skulle... 


Äta Ben & Jerrys vet jag inte. 
Var inte ens sugen på glass. Men fick för mig att jag skulle ha det så hej hej! 
Laktos magen älskar mig just nu... 

Nu ska jag bara vila vidare, fy fan vad uttråkad jag är det är fan sjukt!
Gått och tänkt på mina marklyft och gymmet hela jäkla dagen. Så sur alltså, haha. 
Ber till gudarna att jag ska må bättre imorgon och inte behöva shotta dubbel pwo för att masa mitt sjuka arsle till gymmet. 
Brukar aldrig vara sjuk, och när jag väl blir det, bruuuuukar det inte hålla i mer än 1-2 dagar. 
Så snälla låt mig vara bra imorgon!!!

Kommentera

Publiceras ej