Vill ju inte påstå att jag är någon vidare "pancake queen". Faktum är att jag är värdelös, smaken får jag till, skit goda blir dem. Men formen alltså! 
Runda javisst, men med lite hack där och ojämna utav bara fan! 
Tur då att man bara slänger alla på en hög och dränker dem i vanilj kvarg och kanel haha! 


Och härmed förklarar vi (jag) krig mot min förbannade förkylning som aldrig aldrig aldrig lämnar mig!!! 
Har alltid varit, och är fortfarande, sjukt skeptisk till alla "super kurer/pulver/piller/osv" du kan köpa idag. Men denna har jag fått höra lika mycket gott om som dåligt. Så det är väll åtminstone värt ett försök? 

Kan den bara lindra skiten så hade det varit värt varenda krona! 


When bae leaves :'( 
Världens godaste och bästa choklad protein (nä, helt ärligt alltså!) att baka med, så himla gott, utan extra sötning till och med, och konsistensen blir alltid on point! 

Min favorit med denna är mina vita fiber bars, Crispy Chocolate Orange, gjorde mina två sista bars med denna goding innan idag och krängde dem både på en gång... 
Sjukt bra pre workout dock! 

Fitnessguru One Casein hittar ni här:
http://www.fitnessguru.com/sv/one-casein#double-rich-chocolate


Kan i alla fall trösta mig med att jag har nästan tre hela burkar med denna goding hemma. 
Det är ju inte Fitnessguru One Casein Choklad precis, men världens godaste och bästa jordnötssmör om inte annat!!! 


Och Wake Up Energy hittar ni som vanligt här: 
http://www.wakeup.one/wake-up-energy.html

2 kommentarer

:)

11 Nov 2015 09:47

Smakar den mycket chili? Är den till för att ha i matlagning? eller är den lika god som originalet?

Svar: Där är lite sting i den, man kan liksom smaka att där är lite hetta i den. Men den är enligt mig godare än orginalet!!!!

Jag äter denna hur som helst och när som helst!

Helst ska den ju ätas med sked, direkt ur burken, och gärna halva burken på en gång haha!!

Men att ha i mat, wok, sås osv är också svinigt gott!!

Testade göra chili choklad tryfflar på dem. DÖ GODA!
Mia Olsen

Anna

11 Nov 2015 19:53

Tänkte också som ovanstående kommentar haha..själv gillar jag att använda min sked o sleva i min loveeely skapelse.. Peanutbutter!! Men har stått o kollat på den med chili och inte vågat.. Känns som den ska va så stark att den inte är god gå o äta med sked.. Hahah!!

Svar: Jag äter denna hur som helst och när som helst!

Helst ska den ju ätas med sked, direkt ur burken, och gärna halva burken på en gång haha!!

Men att ha i mat, wok, sås osv är också svinigt gott!!

Testade göra chili choklad tryfflar på dem. DÖ GODA!
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej