Eller bara tramsar man runder. Bakar protein gotte. Glömmer bort att äta. Springer och hoppar över staketet, som fortfarande är "för högt" enligt alla andra. Kör lite andra hopp över andra saker. Dansar runder i köket, försöker få in mina gamla street dance moves igen. Lite klurigt när man inte gjort det på några månader. Tänker på min underbara benpress som väntar mig imorgon DÄIM! 


Pillar igenom instagram. Min egen. Minnen. Aouch. That did really hurt. 
Och egobildar. Hej hej! 


Drack lite sånthär godis innan idag. Med betoning på g-o-d-i-s. 



Och juste. Jag bakade ju. Eller slängde ihop i en bunke snarare. Karamell Cashew Bollar Rullade i sockerfritt florsocker. aka snöbollar. Mitt i sommaren också? 
Typiskt mig! 
Crunchy Vanilj Jordnöts Fudge

Behöver jag ens säga detta? *suck tänker ni nu* 
Proteeeein booooooostade jaaaadaaa! 


Också en vegansk men ändå proteinrik Bolognese a la moi! 
Himla god. Åt precis mitt andra mål för dagen. Frukosten råkade visst bli ett par bollar vid ett tiden idag. Sen var jag hypad och överspeedad att äta inte fick plats i min vokabulääääär haha. 

Men men. Mat i magen. Ångest och kryp i benen. Hatar ensamhet. 
Ja jag äääääär kind of sällskapssjuk!
Judge me!!! 

Kommentera

Publiceras ej