Note:

jag hade Selfomninutrition 3phase, en kombination av whey, ägg & kasein protein, kommer tyvärr inte funka med enbart whey, kasein eller ägg. jag rekommenderar inte att blanda själv heller, blir inte bra! 

men 3phase är faktiskt relativt billigt för att vara ett så bra och välsmakande protein! 

du kan få 4kg för mellan 600-700kr. och jämför det med tex fitnessguru, scitec, elit, mm, BILLIGT!




NYTTIGA SOCKERFRIA PROTEIN BOUNTYS:

🍥 1 dl vanilj 3phase protein

🍥 5 msk riven osötad kokos 

🍥 1-2 msk kokosmjöl (inte nödvändigt men ger en deg som är lättare att jobba med) 

🍥 valfri sötning/stevia 
🍥 2-3 msk låg kalori äppelmos 

🍥 sockerfritt choklad att doppa i 

Do it: 

blanda torra ingredienser. 

rör i äppelmos. 

rör tills kladdig deg. 

med fuktiga händer forma bollar/bars. 

ställ i kyl en stund. 


smält choklad. 
doppa & dränk!!!! 

toppa ev med lite mer kokos, det gjorde jag med min andra sats. 
ser ju liksom mycket mysigare ut! 

tillbaka i kyl tills choklad har stelnat.


FÖR COMPLETE MJÖLKFRI & VEGANSK VERISION: 
använd ägg-eller soja VANILJ protein & mjölkfri choklad. 



Och nu sitter jag som vanligt och pillar bort kokosmjöl och proteinpulver från min tröja, ögonbryn, hår, och kliar ut det ur ögonen. 

Fattar inte hur jag lyckas? 
Varenda gång också?

Kommentera

Publiceras ej