Men ät, bara ÄT, ät massa massa massa. Det ger gains! 
Bara gris bulka!!! 
Sen deffar du bara av det sen! 

Say whaaaaaaaaaattafuck you're talking 'bout? 
Me? 
Allt eller inget, alltid alla gånger året om. 
Aldrig i livet. 
Aldrig någonsin igen! 

Varför inte bara äta bra mat året om? 
Ha dina cheat meal/day/s när och hur du vill men att hålla det så det inte sabbar din vanliga kost och kropp? 

Varför inte bara satsa på en hållbar livsstil, kost och kropp du kan hålla livet ut? 

För min del funkar i alla fall bulk vs deff inte. 
Deffar jag, svälter jag. Plus styrketräningen nästan dagligen. 
Jag är en aktiv person. Går mycket och överallt om jag kan. 
Sitter nästan aldrig ner sålänge jag inte känner mig tvingad eller är extremt trött (knappt ens då)
Ska alltid vara igång med andra ord. 
Bieffekt av ätstörningen? 
Fucking bullshit! 

Jag har alltid varit sådan. 
"Du sprang före du ens lärde dig gå"
"Duracell kanin, hoppetossa, myggan (man bara whaaaat?)" 
"Kan du sitta ner och ta det lugnt någon jävla gång?" 
"Hur fan pallar du träna/gå/springa så jävla mycket?" 

Ja ni fattar valsen. 

Jag är som jag är när jag inte blev som jag skulle. 
Testade det där med bulk i höstas/vintras. Därför jag ville bli större! 
Muskler? Yeah, sure vill/e jag ha det, fan alltid gains! 
Men jag vägde seriöst 40kg, pinne med muskler? 
Eh, lean gains? Wow you're ripped! Those veins! Omg THOSE ABS OMG! 

Klart som fan du har magrutor och veins som poppar som popcorn när du är mager/underviktig/har noll fett procent! 

Men hur jävla hälsosamt??? 


Får seriöst fett med spel på företag som sponsrar unga tjejer som är så ohälsosamma som det bara går att bli! 
Fattar inte hur dem tänker?
 
Fattar dem inte att, speciellt när andra människor ser att "wow hon blir sponsrad och ser ut som ett skelett med veins och magrutor och lite muskler som enbart syns därför att hon är mager som en sticka, tåls att påpekas!" 
Får för sig att: det är sådär man måste se ut för att komma någonstans idag! 


Please. No. Just don't. 



Syftar inte på fitness folk som tävlar, off season vs on osv. Dem har gjort ett val, att tävla, men det många glömmer bort är att oouuufff dem har visst en offseason också! 
Där är minsan oftast inga magrutor, poppande crazy veins med mera. 


You got my point!? 


Nä, blir fan galen på sociala medier ibland. Hur och vad dem förmedlar. 
Hur och vad folk kan göra för att få publicitet. Sen låssas som att allt är en dans på rosor när dem i själva verket svälter sig själva, är sjuka etc. 

Denna helgen har jag haft gott sällskap vilket har gjort att den enda gången jag plockade med telefonen var när jag skulle smsa, vilket inte var så mycket faktiskt. 
Checkade insta max en gång om dagen. Inte ens ordentligt. 

Vet ni hur skönt det var? 
Bara slippa all jävla hets. 
Sorterade min instagram för längesen. Pallade inte med alla triggande, sjuka människor. 
Har du lätt för att triggas? 
BARA RENSA SKITEN FÖR FAAAN! 


Du ska må bra. 
Inte dras ner i någon jävla ångesthåla! 

Mvh Lack(?) Tjej

Kommentera

Publiceras ej