Tanken var ju att jag för en gångsskull skulle bära tights, 10 minuter var dem på... 
Som jag sa, folk måste tro att jag inte äger annat. Believe me I doooo! 
Har massa snygga skor, tights, jeans, tröjor etc men använder dem aldrig! 






Om jag kör mycket mage och cardio? 
Nope. Not. Never. 
 
Men ett bättre underbart smärtsamt svidande älskat axelpass fick jag till innan idag! 
Vilodagen igår och umgänge med bästa ger energi inget koffein i världen kan ersätta, eller? ;) 

Kom hem rätt sent och började baka till broren, protein Snickers & Bountys. 
Vet några smaklökar som blev riktigt nöjda igår haha! 

Dem försvann rätt snabbt. 

Gårkvällens protte glass med Toffee smak, toppat med salta jordnötter. Dröm! 

Stekte kööööött till bror och mig idag. Försökte härma den jag åt igår, hemma hos en kompis, så jävla god! 



Första gången på 12 år som jag äter kööööött! 
Förutom fisk och fågel, har ju ätit det i ca 4 månader nu. Varit sjukt osäker när det gäller nöt och gris, don't ask why. 
Gris tror jag aldrig jag kommer börja äta igen, förutom prinskorv, vitlöks salami och dansk röd pölse någon gång kanske, älskar dem haha!! 

Men förutom det, no nöffnöff! 

Kommentera

Publiceras ej