Forever my girl! ❤️

Forever mealprepping. 


Fighters ända ut i lillklorna som ger oss ut i spöregn för en 30 minutare. 

Förbjudet att spika? Borra? 
Jamen nålar då? 
Nä ska sluta. 

BAPELSIN & SYLLING TACKAR FÖR GUDAGÅVORNA SOM INTE ÄR FRÅN NÅGON JÄVLA GUD I ALLA FALL! 


Och mamma tackar bugar och bockar för mitt protein beroende. 

Ps: det står ytterligare 2 burkar ute i trädgården med tomatplantor. 

Keso (halvsmält) - gröt med sukrin gold (som också smälter i varm gröt btw gudomligt) och kanel såklart. 
Minst 5 lager efter denna bilden togs.
En gammal klassiker den här gröten, underbar! 

Och WAKEUP ENERGY YAMAN! 

"U messing with ma finger man?"

"Ye I guess U do midget..." 

"Love ya anyway mangirl!"

Och fuck vad ensam suger balle! 
Blir knäpp och mer knäpp! 
Helt galen. Överspeedad blir jag också när jag är ensam. Räcker med en timme? Sen flippar jag ur! 

Läsa? Plugga? Titta tv (HAH där var jag rolig!!! Kollar fan aldrig tv/film/whatever)? Ööhhh nä kör lite ego och flex! 

Vad hände där liksom? Heeej chinese eyes..? 

Kommentera

Publiceras ej