Way to clean bros crib! 
Nämen seriöst, cardio typ, svettigt och faktiskt jobbigt att städa en hel lgh. 
Men man får väll caaaaash, hoppas jag! 
 
Pwo.
 
Woke up like this. Ändå rätt söt (hur ego?) jämfört med hur jag såg ut efter träning och promenad med hunden i skitregn! 
 
Eftersom jag är så duktig och packar halva huset (mat) med mig men glömmer mitt protein (hur är det ens möjligt??) så fick jag sno min brors Standard Gold Whey Jordgubb och säger bara: aldrig mer! 
Iaf inte jordgubb! 
 
Men allting vägdes upp tack vare mmsports sura cola nappar BCAA, seriöst värd alla pengar i världen, precis som: wake up frååååån bästa Swenutrition!!!!
 
Riset försvann på något mystiskt vis igårkväll (och det var faktiskt inte pga mig! denna gången..) så efter gymmet fick jag stå och koka massa. 
Rätt drygt när man är hungrig men den som väntar på något gott..? 
 
Väntar aaaaaaldrig för länge 😍.
 
Blev så jäkla rördgladgråtfärdigpeppad när jag såg detta på instagram. Seriöst Clara made my day!!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej