Fick till ett schysst jäkla benpass idag. 
Efter en tripp till Lund med en gammal barndomsvän, fan vad vi hade kul ändå, snack, musik & lite shopping. 
Älskar faktiskt att ju äldre man blir, ju mindre blir kompis skaran. Men sen å andra sidan lär du dig verkligen vilka som är riktigt jävla värda att ha kvar i ditt liv!!  


Swenutrition, wakeup 4-lajf jag skojar inte! 
 
This is also why... Jag hängde med till Lund. Fått sorterat ut 1/3 av min garderob och efter ett antal spräckta jeans (ASSÅÅÅÅ!!!!) och för små trosor (lägg aaaaaav vafaaaaan!!) så gav jag upp och yes yes yes, booty has grown, acceptera & move on bitch. 
Fick köpa lite nytt men dog när jag såg dessa! 
Batman, Superman, allting Disney, my style! 
Gillar att leka lite framför spegeln okeeeej!?
Legday musika! 
Speciellt den översta pumpade jag sönder aka sprängde hörlurarna med. 
 
Nuuu ska jag bara ut med babygirlen och sen förmodligen decka lite i soffan. Brors ljudsystem är rätt nice, saknar min bas där hemma, men kanske lika bra, slipper man grannarna som klagar HAHA! 

Kommentera

Publiceras ej