Haps... I mitten av maj månad börjar jag jobba igen, på mitt gamla jobb, till september. Lagom inte pepp för fem öre! 

Och det har ingenting med att göra att jag är lat eller inte vill jobba. För det vill jag. 
Men fan inte där! 
Det var och är fortfarande det stället som fuckade mina ät-och sov rutiner något så in i helvete. 
Stressar upp och får mig att må allmänt psykiskt skit! 

Inget som helst fel på personalen!  
Klart där är några som man bara vill ta och köra deras huvud genom närmaste tegelvägg, men sådana finns det överallt, dem slipper man aldrig undan, om det så är på jobbet, i skolan, osv.
För min egen del bor jag redan med en sådan så lite van är man ju. 

Men åter till...
Enda anledningen till att jag gör detta är för att jag behöver pengarna, och för att mamma är på mig. Hon jobbar själv där, på en helt annan avdelning men ändå, bara för att hon älskar sitt jobb så betyder inte det att alla gör det. 
Att hänga där i cirkus 4,5 månader är fan det sista jag vill! 

På bara ett samtal (fan vad jag hatar att prata i telefon... undviker gärna att svara när folk ringer för vafan någonsin hört om sms??) tappade jag motivationen till iprincip allt

Orkar inte med att må så skit jag gjort de senaste somrarna och höstarna där. 
Jag.
Orkar.
Inte. 

2 kommentarer

Thilda

25 Mar 2015 12:22

Kom till Spanien istället!!!!!! <3<3<3

Svar: BELIEVE ME I WANNA :(
Mia Olsen

Anastasia

26 Mar 2015 18:21

Om du har tid över så skulle det betyda massor om du ville kika in på min blogg där jag bloggar om allt från mode och outfits till mer personliga inlägg. Jag led tidigare av en ätstörning men vill nu visa andra att det faktiskt går att bli frisk och hur otroligt fint livet kan vara när man väl blir det. Kram på dig!
www.anastasialindstrom.se

Kommentera

Publiceras ej