Haha jag lovar & svär att jag inte har glömt armhålorna seriöst. Fattar inte vad ljuset gjort med bilden. Samma med ansiktet? Lite prickar ja, men wtf inte så många!? 
Skyller på ljuset för kan seriöst inte komma på annat haha!!! 

Efter gymmet och innan dusch & chill kväll sprang jag runt i underkläder och fixade mat för veckan, eller ah, 2kg kyckling iaf (riset är klart sedan i igår höhö).

Ovan ser ni några av mina favorit kryddor. Dör speciellt för den stora; bbq & grill mesquite från Santa Maria (som att det inte redan syns på bilden eh)

Känns rätt stabilt ändå. Hade ändå halva huset för mig själv, och det är seriöst på det sättet jag lärt mig att acceptera min nuvarande kropp
Jepp, genom att springa runt halvnaken och ge blanka fan i vem som råkar se! 
Seriöst, det funkar! 
Fett obehagligt till en början men: vi är människor, djur, vanedjur, och jo, det är sant! 
Bara det att se sig själv på det viset oftare, aka lättklädd, gör det mycket lättare att liksom se och känna hur kroppen verkligen är/ser ut. 

Och nä nu snackar vi inget porr eller perverst! 

Sen att kvällen som var planerad att bli lugn och skön (har mått så jävla bra den senaste veckan) tog en oväntad vändning gjorde mig ganska flippad ett tag. Är så brutalt jävla trött på vissa människor som ska föreställas vara familj, förebilder. 
Noll respekt för andra, den enda som betyder något är personen själv.

Världen har briljontals människor, ingen ber dig respektera dem, men din egen familj tycker man ju ändå... 
Men har man alltid varit sådan och vägrar inse/jobba på problemet är det också omöjligt att förändras. 
Längtar bara efter att få komma härifrån! 

Och detta är andra inlägget på rad som jag skriver det. Nu får det fan räcka, tror nog att ni redan fattat min poäng.
Men fan försök bli frisk psykiskt när man lever med en sådan. 

Kommentera

Publiceras ej