Kroppen alltså... Den upphör aldrig med att förvåna! 
VARFÖR FINNS DET INSTRUKTIONSBÖCKER TILL TYP ALLT FÖRUTOM TILL DENNA MÄRKLIGA SKAPELSE? 


Och jeans... Första gången på 3 långa år (till och längre än så men lite stolthet får man väll ändå bevara?). 

Testade igenom mina gamla jeans jag hade förut och första paret (dem snyggaste jag hade med slitage, blixtlås över låren och SVARTA!!) spräckte jag en bit av röven på när jag äntligen fick på dem. 
3/10 gick inte att knäppa.
4/10 gick inte ens upp över rumpan hashtag squatass

Såååå återstående var två par svarta (thankyougoodgodwhatever) med stretch, så efter en liten kamp så satt dem som en smäck! 
Jag behöver inte leva i harems längre! 

Fast det tänker jag fanemej göra ändå, förutom mina Better Bodies mjukisar & kortshorts är dem det bästa jag har! 

En liten "att tänka på-sak" till mig själv.

Har en tendens att leva farligt hur jag än bär mig åt. Är det inte att jag håller på att bli påkörd är det att jag håller på att bryta något. Inte det? Näää men då bränner vi så gott som nästan upp händerna när vi lagar mat/bakar. eller glömmer vi stänga luckor och skåp och sen slår huvudet rätt upp i kanten och åker gratis karusell lite grannnnn. 
Eller varför inte ta en åktur ner för trappan och pajja ryggen? 
Eller... 

Lämnar det bara såhär för nu är min taxi utanför och det är dags att åka hemhem... Till mitt icke hem.... 
Stannar här. Limma fast mig i stolen eller något... 

Kommentera

Publiceras ej