Taggade till för ett benpass i fredags med kanelbulle gröt (en gammal vän som återkommer med jämna mellanrum, smakar verkligen kanelbulle också)

Fitnessgurus Cola OnePwo, som för det första smakar så himla gott, och för det andra, ger sjukt bra pass insåg jag! 
http://www.fitnessguru.com/sv/one-pwo#cola

Alltid WakeUp Energy on di side! 
http://www.swenutrition.com/


Fick en elciggs hållare/halsband whatever av broren också. Så jäkla bra! 
Slipper tappa den som jag har en tendens att göra minst fem gånger om dagen. Inte undra på att ovandelarna lägger av för ofta! 



Dessa underbaringar har kommit väl till pass denna veckan. Vad skulle jag gjort utan er SweNutrition



Sen blev det midsommar kväll, fortfarande inne på fredagen, två polare kom hem till mig och bror. Laddade upp med massa gotte på Ica och självklart, Hemmakväll godis!!! 


Mealpreppade till bror, 2 kg kyckling, 1,5 kg köttfärsås, 1 kg grönsaker och en sats med mina urgoda nyttiga protein Enchiladas

Ge och ta heter det, jag får bo här, i gengäld hjälper jag till med mat, städning, tvätt och hund (gör det mer än gärna dock! Gillar att serva människor haha)!






Älskade Babbe (som äntligen kommit tillbaka till oss efter 2? år i Thailand jävla bajskorv som bara lämnar!!!) och min sessa! 
Och broren som inte var hel glad för att fastna på bild. Ligger i familjen haha! 
Sålänge det inte handlar om selfies ;) 



Vaknar på lördagen, ligger intryckt i soffan för Chillan tog som vanligt så mycket plats hon bara kunde. 





Bakis & trötta grabbar! 
Dör för bild nummer två, för full för att klä av sig...



FrulleKanelBulle och promenad med Chilli i sol vs pissregn vs sol vs pissregn osv. 
Sjukt drygt!!!!





Linnet, I'm in love! 
Rött, bästa färgen, Elit, bästa loggan



Axlarna fick verkligen vad dem skulle igår, sån sjukt underbar träningsvärk idag. 





Och idag. 
Lugn dag. 
Fortfarande svullen och öm hals, hosta, huvudvärk och till och från smärtor i bröstet (ej träningsvärk eller pattvärk nu utan "jag är sjukt förkyld och tål knappt ansträngning utan att kola" - bröst smärtor)

Envisas såklart med att träna i veckan ändå, men med tre vilodagar, just pga att jag mår som en bajs! 
Hatar sånthär, jag som för fasiken aldrig blir sjuk!!! 

1 kommentarer

amanda

21 Jun 2015 16:54

sjuuuka axlar du har!! (och abs) O____O p.s ge ditt bullegröt recept, orkar inte leta xD

Svar: Har väll redan lagt upp det?? Annars får du lov att bomba mig tills jag gör det! x)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej