Alltså BOM bara vilket jävla ryggpass det blev innan ikväll! 
Helt galet. Pump. Kontakt. Allt. Rubbet.
Armar och axlar, allt bara svällde och ådrorna hälsade på som aldrig förut! 

Efter de två-tre senaste skitveckorna med riktig jäkla psykiskt dipp, halsont + svullen, snuva vs stopp i kanalen, huvudvärk etcetera, och tre vilodagar pga måendet (förra veckan), kände jag mig lite mer levande idag. 
Först försov jag mig, alarmet ringde och väckte hela huset, förutom mig..?
Sen jobb 7-14 (kort dag WOHO!) som dock kaosa ändå, ca 14 varav 9 är krävande, boende och underbemannat... 
Heeeetsmorgon som ändå gick väldigt bra om jag får säga det själv! 

Hem om, äta, packa, byta om...
Men viktigaste och roligaste av allt, för idag, pwoaaaaaa!!!

Alltså Fitnessguru!!!
Hur lyckas ni? 
Allting ni gjort och gör har hitintills smakat så otroligt gott, kvalité och visst, det kostar, men det är värt vartenda öre man lägger där & det kostar att ligga på topp! 

Som sagt, smak, lukt, effekt
Alltid standard när det kommer från dem! 


Det där lilla silverplastpappret som alltid sitter på en ny burk, ni vet det man drar av? 
Där sitter ju alltid lite pulver där, och gissa vem som alltid ska slicka av allting? 

Skyller på att det är någon slags provsmakning hehe. 



Hade seriöst kunnat äta denna pwo med sked direkt ur burken, så god är den! 
En skopa, börjar alltid med det, man ska aldrig köra full dos/flera skopor med en gång, enligt mig och mina erfarenheter i alla fall. 

En skopa och efter 15 minuter, BÄM vilken jäkla kick! 

Satt på bussen och skrev på telefonen snabbare än vad jag någonsin gjort, samtidigt som jag i princip satt och hoppade på stället, värre än vanligt. 
Hela kroppen ville bara springa, hoppa, lyfta, studsa! 

Så fort jag kom av bussen gick (sprang?) jag till gymmet i 190+190. Brukar gå fort men jisses vilken fart och fläkt denna ger! 


Rusar in på gymmet och bara körde mig sönder och samman. Efter ca 2 timmars rygg, varav 20 minuter ägnat åt biceps och triceps (dum idé dock, orkade knappt någonting efter all stryk armarna fått ta, särskilt biceps, efter alla söndermatade ryggövningar), så kände jag verkligen hur hela ryggen bara gjorde så ont. 
Obeskrivligt. Ont. På rätt sätt. Skönt. Nöjd. Endorfinkickad som fasiken! 


Ett tips till er? 
http://www.fitnessguru.com/sv/one-pwo#cola

TESTA DEN ÅTMINSTONE FÖR TUSAN NI VILL INTE GÅ MISTE OM PUMPENRUSETKICKENSMAKENALLT!

Med vänlig hälsning, Besatt!  
Fitnessguru OnePwo fitnessguru.com, Fitnessguru OnePwo fitnessguru.com pwo,

Kommentera

Publiceras ej