Jag gillar faktiskt mina FB statusar.
Har alltid velat bli författare (hej säger hon som seriöst satt och skrev barnböcker och romaner när hon var sex år gammal, som tio år senare lämnades in på gymnasiet och fick MVG haha! Seriöst!!!) eller skriva för någon ball tidning! 

Någon som har tips? 



Men jag skämtar inte alltid bort saker och ting, även fast jag gärna gör det, särskilt när det blir för mycket press/allvar/jobbigt. 

Jag kan också vara klok som en bok! 
När det passar mig och är mot rätt folk!


Och en fin liten jämförelse. 
Min hund Gucci till vänster och min hund Gucci till höger, fast kortklippt och färgad. Huh!? 


Och hej jag drunknade precis i mitt eget svett och smärta! 
Det var ett tag sedan jag nästan började böla för att benpasset gjorde så ont och pumpa rumpa etcetera.  

Pwoade såklart med Fitnessgurus OnePwo Cola (bästa smaken förövrigt och bästa pwo jag någonsin kört med!).



Har testat åtskilliga, och jovisst kan jag bli pigg och hyper på dem, men aldrig, jag menar verkligen aldrig har jag blivit så satans kickad som jag blir på OnePwo


http://www.fitnessguru.com/sv/one-pwo#cola


Helt stört, jag börjar nästan tro att Fitnessguru har stoppat något olagligt i den!!!! 

Nä, det skulle dem aldrig göra! 
Dem är ren och skär (svinigt smaskig!!!) kvalité ändå ut i sista pulversmulan hihi

Kommentera

Publiceras ej