Tar mitt pick och pack och drar. 
Pressat 1/2 kilo köttfärsås/röra och druckit en massa WakeUpEnergy så nu ska vi nog få lite fart på damen här. 

Hem till bror, flyr från problemen, löser absolut ingenting det vet jag. Men jag orkar inte. Måendet är i botten och kroppen behöver återhämtning big time! 
Sjukade mig idag, imorgon och på fredag, aldrig hänt förut, under mina fyra år där, aldrig. Till och med jobbat när jag varit riktigt riktigt sjuk. Inte ens då hände det. 
Men tror jag försöker lyssna på min magkänsla eller något? 
För hela jag skriker bara efter vila, lugn. 

Så jag sticker, drar härifrån, Köpenhamn och Bakken på lördag, om kropp och knopp orkar vill säga. Riktigt tråkigt om det ställs in, men det kommer isåfall fler tillfällen. Jorden går förhoppningsvis inte under efter denna helgen. 
Ska ju till Köpenhamn och fira kompis/träffa folk, äta världens bästa sushi, ta det lugnt och ha kul! 
Det måste jag hinna med! 

Och att flytta till Malmö, det måste jag också hinna med! 


👉🏻 http://www.fitnessguru.com/sv/one-pwo#cola

👉🏻 http://www.swenutrition.com



'FORGIVE THEM 
EVEN IF THEY'RE NOT SORRY'

Kommentera

Publiceras ej