Inga ligg-sår än, men märken, dem får jag hela tiden. Har så galet knotiga/beniga knän att det börjar bli irriterande!! 
Normalvikt tjatjena, men likförbannat är vissa delar på mig beniga... 

Får börja sova med knäskydd. 



And we R back together! <3 



Jag och min älskade Maple Syrup Cinnamon Bun Gröt med. 
Den har blivit standard nu varje kväll. Så himla god är den med! 

Tjatat om den nu i säkert 2 - 3 inlägg, så tänker slänga upp ett ungefärligt recept. Denna gör jag aldrig exakt likadant, mängder och tillbehör osv varierar för varje gång, beroende på hur mina macros ser ut. Men standard är:


Havregryn 
Kanel i massor 
400g fullfet keso + kokosgrädde gör den extra krämig och jag behöver öka mitt fettintag som ligger på tok för lågt... 
Sukrin Gold
Maple flavdrops

Ev. 1/2-1 skopa vanilj protein minskar på keson med ca 100-150g när jag tar protein, max 50g protein per måltid! 


Koka gröt, rör i kanel, häll över i skål.
Strö över Sukrin Gold (smälter när gröten är varm, as usual).

Rör ihop keso, kokosgrädde med Flavdrops och smeta ut gotteröran över gröten så det blir lite som en kaka med fyllning typ! 

Strö över ännu mer kanel och ta skeden och gräv upp en skopa, så du får med både gröt och röran, ett måste att få med allt på en sked varje gång, annars tappar du hela äta-en-hel-kanelbullekaka-helt-själv-känslan! OMNOMNOM! 


Och när första lagret kanel tagit slut, häller man såklart på mer, mer, mer, MEEEER!!!!! 

Kommentera

Publiceras ej