Vilken knasjäkla helg...
Bakken i lördags ju, spårade smått såklart, som vanligt, varför ska det alltid spåra när man väl sticker ut för att ha roligt?  
Älskar att jag umgås med folk som har temperament som getingar (mig själv då också...) och/eller är som magneter när det gäller bråk eller liknande. 

Trots det, och att jag fick världens flipperspel klockan 3-4 på morgonen mitt i Köpenhamn, aldrig att jag visat mig så svag som jag gjorde då. Skäms som en gris! 
Folk bara nä men man måste få släppa ut allting ibland det är inte bra att hålla allting inne. 
Ja jo jag vet det men det gäller inte mig, enligt mig, jag är alltid den som står upp, lägger gärna skulden på mig själv oavsett vad det handlar om, ställer upp för alla andra allt vad jag kan osv osv. 
Men det var värt trippen. Vi hade riktigt roligt förutom dem där småsakerna, borde vara van med tanke på att det alltid ska hända något men HAH! 




Eftersom jag alltid springer runt med håret i en bolle, sålänge det inte är plattat, så behöver jag aldrig fixa håret så jävla skönt! 
Latheten själv här! 
Jäkla mamma & pappas krusidull-troll gener! 


En bild kan jag bjuda på från Bakken, dem andra blev för... Privata. 
Plus att min telefon var inlåst hela dagen och halva natten, så skönt att bara vara onårbar, fast det höll inte mitt sällskap med om.
Har en tendens att försvinna när jag blir släppt lös på roliga ställen. Bokstavligttalat, både psykiskt och fysiskt! 


Och imorse klockan 7 taggade vi till med gröt, Fitnessguru OnePwo och WakeUp Energy!

Bästa polare vi tre alltså! 

• http://www.fitnessguru.com/sv/one-pwo#cola

• www.swenutrition.com



Tack vare dem fick jag till ett bra ryggpass, inte alls dåligt, men har ju haft bättre. Men helt ok nöjd ändå! 

Dåligt ljus, ta bild på ryggen själv, kassa bilder haha! 
Men lite ser man allt! 

Nu ska jag jobba till 21.00. 
JAG VILL JOBBA PÅ RESTAURANG ELLER NÅGOT JU! 
Ska rymma igen. Snart. Om två veckor. 
Köpenhamn igen juhuuuu! 

Kommentera

Publiceras ej