Låter bilderna tala för sig själv. 
Hade ett grymt pass på gymmet igår. 
Har börjat med ett nytt upplägg, muskelgrupper som jag förut gärna 'hoppade över' för att "äsch! de tränas ju ändå när man kör något annat" är plötsligt tio gånger roligare att köra (biceps triceps bröst känn er träffade). 

Absen gör comeback också, efter nyårs frossan och IBS svullnaden. Hejdå mina älskade Twist påsar, Merci askar och mammas hemmalagade kolor och knäck.
Nu är det även nytt kostupplägg som gäller. Ren mat regelbundet, redig muskelmat! 

Inget raffinerat sockrigt skit nu inte. 
Något treat då och då, absolut, men då föredrar jag ändå att gotta mig i Questbars eller mina övergoda (inte alltid lyckade dock) protein gotte.

På tal om protein gotte, jag har några härliga favorit recept jag tänkte slänga upp här. Så att man slipper bläddra igenom instagram i en halv evighet för att hitta en simpel sak! 

Kommer inom kort! 
Ha det förjäkla bra sålänge. 

Kommentera

Publiceras ej