Som ensamvarg (ja jag har varit det de senaste åren) så glömmer man lätt bort hur jävla roligt det faktiskt kan vara att umgås med vänner, på riktigt, inte bara springa på varandra på gymmet eller ute på stan. 
Denna helgen har varit en riktig "umgås med vänner - helg" och jag trodde det skulle suga musten ur mig, totalt. För det brukar det vanligtvis göra, efter en eller två dagar med konstant umgänge eller jobb blir jag helt energilös, kan sova ett helt dygn i sträck och är sjukligt lättirriterad och seg. 
Det är verkligen som att dem futtiga en/två dagarna suger människan ur mig. 
Enligt min KBT gubbe är det pga mina s.k 'sjukdomar' (aka diagnoser), och även ett men från anorexin då jag isolerade mig i flera år. 
 
Men denna helgen har varit riktigt rolig, kanske för att jag fått tid att återhämta mig mellan varven? 
Gymma, äta, läsa, kolla på netflix(kunde äntligen kolla en hel film utan att springa fram & tillbaka som en skållad råtta!!!), mysa med hunden och bara vara!
 
För mig är det guld värt, att få lov att bara vara, göra absolut ingenting, eller göra någonting fast det är absolut onödigt egentligen. 
Som att sitta i soffan och bara stirra ut genom fönstret, rena rama meditationen, fast med öppna ögon och i maniskt tillstånd. 
 
Men åter till helgen. 
Lite bilder, känner för att lägga upp dem här med, bloggen är en dagbok kind of. 
Jessica hates me for dis. 
 
Multitasking big time. 
 
Life as a.... Problembarn, faaaan då! 
Kanske får börja nätdejta eller något? Då kan man ju förfina sina små eh, problem? 
 
För en gångsskull inte gröt! 
Skyller på att jag måste tömma mitt förråd på både keso och kvarg innan kostschemat drar igång. 
Ingen keso. Ingen kvarg. Kommer jag ens överleva? No pain no gain osv. 
 
Och Swenutritions wakeup energidrickor har såklart varit mina oslagbara kumpaner de senaste månaderna haha! 
Älskar dem! 
 
Ni får ursäkta mitt fina gris/post workout face och min eh? dubbelhaka. 
Biverkningar från min lilla gris/nötbulk i höstas & vintras. 
 
Emellanåt hatar jag instagram... 
ALL JÄVLA MAT OCH MACRO BOWLS GÖR EN SÅ JÄÄÄVLA SUGEN JU! 
Denna gången var det (tack gode gud) bara sushi jag blev sugen på. 
Så slängde ihop min egen lilla sashimi tallrik, gravad lax, grrröna sojabönor & mina hemmagjorda quinoa biffar. Omnomnom. 
 
Absen gör come back utan flex också, lagom gla haha! 
 
Också legday, höll på att dö, underbart! 
Kommer sen hem, kommer på att jag bara gjort färdigt kycklingen, måste ha något meeer ju, så det fick bli en snabbvariant på mitt lilla vis: kokad sötpotatis i micro! 
Enkelt snabbt & gott!!! 
 
Och om jag har rätt. Kommer denna helgen som kommer bli minst lika bra (om inte bättre) med lite partaj inplanerat och beroende på måendet(....) ev lite gyyyyym! 

Kommentera

Publiceras ej