Min pärla, skinande ren efter en dusch som hon för övrigt inte alls tyckte var så rolig. Och pälsglans! 
 

Förfest ~> utgång. 
WTF happened to my arm? 

Förfesten var dock tjugo gånger roligare än utgången, dock träffade man oväntat folk, Linnea (förlåt jag stavar säkert fel nu) & gamla skol/klass/jobbe peeps! 
Och nä, vi var inte bara fyra pers som det ser ut på bilden haha, men palla fota 24/7 (säger hon som vanligtvis fotar allt och ingenting)
Hade iaf en fett rolig kväll ändå. 
 

Fick klämt in en mindre charmig ego bild, såklart på toan... 
Visa alla sidor av sigsjälv eller. 
 
'Dagen efter cravings' 
Inte för att jag var särskilt bakis eller något. Men spelar ingen roll om jag så bara dricker lite lite, sprit ger mig cravings, knasiga sådana, inga pizzor, burgare, godis här inte.
Kalkon, pizza/ost/sour cream onion riskakor, fräscha drickor, massa Loka ananas/jordgubb, kyckling & toffee gröt med linfrö är mina stora laster just nu! 
Wakeup från Swenutrition!
 
Och sen hjälpte det ju inte att jag skulle dela rum med en viss person som snarkade som en griskulting två timmar i sträck fast jag gick upp x antal gånger, sparkade och slog på han. Han vaknade inte ens! 
Så klockan 0600 på morgonen gav jag upp, rullade ihop min madrass, täcke, kudde och gick ut och lade mig i vardagsrummet med min fulla bror i soffan, en annan herre också i soffan (hur fick dem ens plats?) och lade mig golvet, där jag inte fick mkt sömn heller. 
Hundar och deras jäkla behov av klappar och gos. Mysigt visst visst. Men fan inte när man vill sova!! 
 
Men man kan inte vara arg särskilt länge på de små liven. 
Vi delade på lite kyckling (post picture), hon pussar på allt som hon kommer åt, med eller utan mat som lockbete haha.
 
Mega frulle är givet när man är hungrig som en varg, klockan ett på eftermiddagen (rutiner var det va?) som bestod av både kalkon-och kyckling skinka, gröt och nocco namnam.
Sen fick jag ett av mina väldigt vanliga cp ryck, städade, diskade, gick och handlade till latherrarna som bara låg deckade i soffan och glodde på tv... 
Fixade vidare, storhandlade (till mig! På Willys bästa placet ju haha) och sen var det hemgång som gällde. Mindre roligt. 
Vill flytta flytta flytta nuuuu! 
 
...
 
Har varit hemma sen klockan tre idag tror jag, sedan dess har jag bara latat aka: duschat, packat upp, mealpreppat lite, tvättat oooooch nu har jag precis käkat kvällsmat. 
Kunde seriöst knappt sitta ner den tiden det tog för mig att äta, har sån grym träningsvärk i bak/framsida lår och rumpa. Härligt! 
Vääääääääääääx!!!!!!!!!!!!! 

1 kommentarer

Linnéa Elisabeth

01 Mar 2015 20:20

Det var jättekul att träffa dig! Ledsen att jag var så all over the place och drunk, haha. Var eventuellt lite överförfriskad! Och du har stavat det helt rätt, bortsett från en apostrof över e:et. Men det är en skitsak! ;) Kram!

Svar: piiiinsamt ju!! försökte faktiskt få till det men min mobil vägrade sammarbeta. :,D
Men guuuud nej nej nej du var helt jävla amazing tjejen, fan vad glad jag blev över att se dig. helt stört glad seriöst!
du gjorde en bra kväll ännu bättre. du verkar ha det rätt så bra nu och det glädjer mig något enormt. du förtjänar det! <333
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej