Actic Hangaren Ystad.
Och såklart, Wake Up Energy
Får ju plats i minsta lilla fack i väskan så finns verkligen ingen ursäkt att ens "råka" glömma den lilla där hemma! 

Bor vid havet, bara några 5 minuters promenad ifrån. Havet gör mig lugnare, mer behaglig till mods. 
Är ju för tusan nästan uppvuxen i/vid havet, och jag älskar det!

Visst saknar jag sällskapet som åkte till Danmark igår, men helt ensam är jag ju inte, delar ju trots allt lägenheten med en Blixt. Han är dock inte något vidare socialt sällskap, typiskt kaniner liksom. 

12 minuter på cykel/20-25 minuter till fots från gymmet mitt som här i Ystad har öppet 24/7 (alla gym borde fan köra med det konceptet helt ärlig!)
Samma rutt gällande Willys och Ica. 
Coop handlar man bara på i absoluta nödfall. Det ligger nästan bredvid här, men fnyser lite på deras priser... 

Så ja, nyår ska alltså spenderas här. 
Inget särskilt firande för min del. 
Är inte mycket för "högtider" etc längre.
Julafton detta året var visserligen pinnhålet högre än förra och förrförra året, slapp bråk och tråk. Men den var inge vidare alls bara för det. 
Nej fy för, allting gällande julen (och påsken och midsommar och nyår) är bara överskattat så det skriker om det.

Det enda jag någonsin uppskattat med julen är alla ljus, tomtar, mysfilmer, pynt och själva budskapet bakom all jäkla julklapps/pengar hets
Hade gärna haft en klapplös jul, bara massa prestationsångest gällande sånt skit. 
Materialister hela högen! 

Hade föredragit en jul där man istället kunde umgås bara för att man tycker om varandra och vill ha trevligt tillsammans. 
Men aj då! 
Då måste vi visst klippa bort mer än halva mitt släktträd... 

1 kommentarer

Sofia

01 Jan 2016 18:43

Otroligt grym fysik du har!! En fråga, på instagram la du upp "sugar cookie" gröt tror jag de var i en skål.. Har du recept på de som Du vill dela? Kram!

Kommentera

Publiceras ej