Wake Up som på beställning med denna goda frulle;
vanilj gröt med kanel och hemmagjord stevia sötad blåbärs sylt, skramlade äggisar med världens kryddkalas & Wake Up Energy + Hallon keton. 


Mer fluff & svull åt folket, typ...


Och gains kanske? 


Och julmust, som jag definitivt måste börja avgifta mig från. 
Redan? 
Jaaa började dricka redan i mitten av november, så höll mig ändå ett bra tag jämfört med de andra åren. Men 1 flaska och ev mer per dag är fan inte okej! 
Varken för plånboken eller min mage. 


En urgullig tjeja på insta bakade min protein pumpa paj och hon älskade den, med tanke på att enligt henne försvann halva på en gång. 


Lite go pwo mitt i mammas julstök innan idag, bland det bästa som finns det där ni ser på tallriken och bredvid hehe


Och där blev benen delfinfina med raklödder över hela mig haha! 
Brukar aldrig använda det men denna tiden på året tar extremt hårt på min hud. 
Blir torr, får eksem och fjällar för ingenting, så missbrukar all världens krämer, lypsyl med mera jag kan komma över typ. 


Och passet idag? 
Trodde inte jag skulle komma iväg ens, förkylningen har ihjäl mig! 
Men jodå, iväg kom jag och ett förjäkla grymt pass senare är jag så gott som redo för att gå i ide haha! 
Älskar verkligen att köra rygg! 

Kommentera

Publiceras ej