Ett hyfsat rygg och baksida axlar pass.
Fortfarande lagom sliten, trött och sådär, men krigade som en gris för jag skaaaaaaaa!!!! 


Rasterna på jobb är guld, andas, sol, tystnad, ni anar inte, det är rena rama meditationen jämfört med allt liv som annars surrar runtomkring en där inne. 




Skulle bli "fokus på maten" bild men blev istället "titta Smulan i bakgrunden bilder".


Hääääär blev det fokus på maten bild! 


And some mealprep sunday! 
Fick bli en del helt nytt denna gången, var riktigt sugen på att spicea till min mat lite. 
• 2 liter rissallad bästaihelavärlden
• marinerad kyckling (bland annat tomatpuré/timjan/Chicken & Steak och en sats Soja/fisksås + något mer, minns inte riktigt vad, men svarta som natten blev dem i alla fall) 
• massa lök, purjolök och grönsaker 


Foodprep guard! 
Eller tiggare? 


Ännu en go rast, mindre värme, men otroligt skönt ändå.
Innan min kropp fick för sig att leka idiot med mig igen

Är så trött på detta, och duktiga jag här har fortfarande inte fått tummarna ur och ringt någon läkare... ("blir ändå bara pengar i sjön som vanligt så varför skulle jag?")



Fick njutit lite av kvälls solen i fönstret istället. Innan jag stack ut med två filurer och snackade lite skit och planerade ihop en trevligare fredag kväll! 

Imorgon är det arbetsförnedringen och gym som står på schemat. 
Tillsammans med 1 timmes bussresa... 
Taaaaaaggaaaaaaaa inte

Kommentera

Publiceras ej