Ett tåg hem från Cph airport som var så fullt att alla fick stå ihop pressade som plåster mot hud. 

Efter Malmö försvann större delen av pesten på tåget och hungrig människa som jag är smaskade jag i mig 1/2 kilo lila vindruvor som någon slags carbload inför passet senare. 
Brukar aldrig ladda med extra kolhydrater, men det var verkligen inte sista gången det händer! 

Och en Celsius på det. 
Har inte fått i mig min sedvanliga förbrukning av koffein de senaste tre dagarna, så denna, var så välbehövlig! 





Goaste pumpen! 

Om det var Celsiusen (skeptisk där, 200mg koffein är ju ingenting och brukar aldrig reagera särskilt starkt på Celsius) eller de nästan 80g fruktsocker-snabba kolhydraterna från druvorna som gjorde passet är den stora men orelevanta frågan. 

Huvudsaken är att kontakt pump känsla allt var på plats!  



Helt off-topic/på tal om min stortå bilder här men kan inte sluta med mina "små" stinkpalmer. 
Som jag numer har lämnat över i mammas händer sedan katten rev ner min ena stora bebis som sen vägrade sticka sitt stinkande tryne ur jorden igen. 
Men nu så!


Efter partaj inkl lite väl mycket alkohol (annars vågar man väll knappt kalla det partaj?), sena nätter, tidiga morgnar med jobb hela dagar sen träning på det, hålla igång stup i ett med pendling och grejer upp över öronen oavsett vart jag hållt hus, så säger även min kropp ifrån till slut! 

Så efter att ha klämt post-back middag, plockat och packat upp, fixat tvätten, haft catch up med mamma som precis kommit hem efter ca 1 månad på resande fossingar, klämt nästan 1 kg Cheasy Vanilj Skyr och åtskilliga liter iste/vatten/hallon läsk så hamnade jag i sängen. 

Musik, Olaf, mer danskläsk och Marabou Premium Cocoa Liqorice som var så god god god! 
Det kallar jag återhämtning! 

Kunde ju skippat chokladen dock, min mage är heeeeelt förstörd efter all mjölk-proppad skyr och skit jag stoppat i den de senaste dagarna. 

...
Men vad gör det om hundra år! 

Kommentera

Publiceras ej