Lappar på jobb
Lappar på skåpen
Lappar på kylen
Överallt är där lappar, lappar lappar lappar! 

Life as a “afriad Imma forget everything if I don’t write it down kind of gal”.
Men shaker jävelen glömmer jag nästan alltid. Kommer halvvägs till bussen, DAMN(!!), springa hem och tillbaka igen, extra cardio! 😂


Lilla Olaf demonstrerar hur jag kände mig igår, FUCKING FULL efter galet granola + "white chocolate cinnamon swirl" kvarg - cheat meal. 🍴


Är jag den enda som räknar sockerfri granola + fettfri kvarg med flavdrops som cheat meal? 
Det var ju i ENORMA MÄNGDER!! 🍨🍨🍨


Som min mage var dålig sen, linfrö och ris/kyckling/grönsaker detox resten av helgen yao (eller inte)...


Och standardmys med Olaaaaaaaf i mörkret före läggdags mmmmmhhhh! 
Love my little Snönubbe



Sa någon detox? 
Nooooo! 


Kroppen är skapt för att rensa ut sig själv, den kan detoxa sig själv från alla gifter osv, visst kan man underlätta för den genom att äta bra mat och få i sig ordentligt med vätska. 

Men att gå på alla pulver/te/kaffe/grönsaks-och frukt juice detoxer är bara s å  j ä v l a  o n ö d i g t ! 

Och kan dessutom sabba magen och tarmarnas sätt att arbeta. 
Du kan få näringsbrist, inget ovanligt idag med alla dieter folk går på...
Jag orkar inte ens fortsätta, varför skulle jag ens? 
Folk idag lyssnar bara på det dem vill höra! 

Så jäkla korkat rent utsagt! 
Att tro på något sådant, det är bara bevis på hur outbildad man är. 

Herregud #detox #lowfatdiet #cleanse hit och dit! 

BARA ÄT!

Och träna/lev därefter…

1 kommentarer

Anonym

01 Aug 2015 16:28

Hej! Inte följt dig så länge men kikat in några gånger och måste säga att jag är grymt impad av din progress och du ser riktigt stark ut!
Om jag förstått det rätt har du haft en ätstörning tidigare, vilket jag också har haft, men det är fortfarande perioder som går kaos ex igår stressad som fan hanterar jag med att överäta, igår blev de va 500 gram nötter sent på kvällen och ångesten sedan är ju så att man vill slå huvet i väggen att man aldrig lär sig lixoom haha. Till lin fråga, får du fortfarande ångest och hur hanterar/hanterade du den? Tips uppskattas. Lite random kommentar men grym motivation, kram!

Kommentera

Publiceras ej