Måndagen var ett helvete, söndagen låg jag som (eller ah, gick runt för "måste hålla igång annars somnar jag på fläcken och då kan jag inte sova inatt") en strandad val. Trodde att den 'söndags vilan' skulle ge tillbaka min energi inför nuvarande jobbvecka. Shi fick jag!

Men fick slaktat ryggen rätt rejält ändå, blev lite ben med, raka-och vanliga marklyft och benspark, mest för att ben är min svaga (aka tråååååkiga!!!) punkt. 


Där satt den lilla skiten! 



En trött och sliten tjej som försöker få rätt på magen igen efter all alkohol och laktos som helt och hållet har vänt upp och ner på den lilla (men som tydligen rymmer en hel liter laktosfri koldskål...).

Jobbar, vilar mer än vanligt pga bristande energi, tränar, söker desperat efter nytt jobb, och lite sådär ser det ut för mig just nu. 

Sömn problemen har också kommit tillbaka som ett brev på posten, ångest och oro, 'äntligen' har jag insett problemet bakom hela den där biten. 



Så rygg + lite ben (som tydligen tog jäkligt hårt ändå för herrejävlar vilken träningsvärk jag har från det) i måndags, vila tisdag, axlar igår (herrejävlar igen vad lite variation kan göra, alltså galet, kunde knappt lyfta armarna imorse, vilket betyder =) ben idag, armarna är ju helt väck, så hade inte mycket annat val haha! 

Men gööööött satt det, även om dem små stickorna var lite efter huvudet. 
Höööög reeeeps och BOMba!





Och alltså, ibland vill jag bara kyssa mig själv eller något! 
Så grym jag kan vara när jag bara slänger ihop lite "än hit" och "än dit". 

Som min "high protein veg, risotto", låg kalori/fett laxbiffar, Snickers, Bountys mm. Ibland bara är det meant to succeed! 

Denna gosiga gegga är enkel, snabb och guda god thaimat, (som bränner sönder flabben på dig, får dig att svettas, ögonen att tåras och näsan att rinna, MUMS!!!)
A la Mia PRO/healthy style såklart hähä!

Nä, back to work var det va...  

Kommentera

Publiceras ej