För mig är detta det största friskhetstecken man kunnat lägga märke till på länge! 


Ätstörningen fängslade mig totalt. 
Jag levde i skolan (tvång), men till största del hemhemhemma, instängd på rummet. 
Gick helst inte ens utanför dörren för att röka, satte mig i fönstret, bara att ta mig nerför trappan för att gå på toaletten var en kamp, och då snackar vi inte kamp som i kroppen inte orkade, för jäklar vad den orkade hålla igång under den långa sjuka perioden. Helt galet att jag kunde vara så speedad trots en halvdöd kropp
Nä, toaletten var det, jag ville ju inte råka stöta på folk. Det var påfrestande, fruktansvärt jobbigt... 

Fick bokstavligt talat panikångest av att någon bara stack huvudet innanför min dörr till rummet för det var "mitt place" liksom, varför i hela världen det blev  illa kan jag fortfarande inte förstå. 

Före den värsta ätstörningen med mera så hade jag kompisar som bodde hemma hos mig i mitt rum veckor i sträck.
Helt sjukt hur saker kan förändras! 


Idag... Ja, friskhetstecken som sagt, blivit den spontana, galna, knasiga, knepiga Mia igen. 


Igår tex, i träningskläder jag använt dagen före (aka luktade inte hallon precis), åkte jag in med bussen för att träna. Kom av bussen, hann ta några steg innan tanken slog mig att "jag hinner ta tåget till Köpenhamn och vara där typ hela dagen till sen kväll om jag åker nu!"

Och vad gjorde jag? 
Denna knasiga jävla brud tog första bästa tåg! 



Och spenderade hela dagen och nästan halva natten i Köpenhamn, hade inte ens skjuts hem från Eslöv, då vi inte har några bussar efter 19.30 (jävla Skånetrafiken!!!)
Men sådant löser sig ju alltid, eller haha? (Anders du är min guuuuud!!!)








Så ja, hemma klockan 0300 på natten. 
Lagom lullig efter underbara människor, några för många Breezer och den fetaste Sticks & Sushi brickan! 
Upp och jobba idag 0600 på morgonen.
Laaaaagom övertrött och speedad. Tack gode gud för Swenutrition WakeUpEnergy och att jag bara jobbade till 1400! 




Så cirka två timmar innan jag skulle sluta blev det visst en spontan-plan för kvällen/natten också. Igen. Köpenhamn. 




Sitter faktiskt på tåget right meow och här är överfuuuullt med folk bläääää!!!!
Fick sitta och käka min mat (Picadeli plocksallad salladskyckling, rödlök, ruccola, isbergs, minitomat, råååå blomkål såklaaaart!) med nyllet halvvägs nere i burken för jag äter som en gris och tre snygga boys sitter med mig, okända sådana för att klargöra en sak i alla fall!  

Nu vet ni var ni har mig i alla fall, puss och hej sålänge! 

Kommentera

Publiceras ej