Som vanligt ligger jag och surfar runder på kvällarna, och när jag läser vad väldigt många i dagens läge anser och har att säga om deff/diet med mera blir jag fan riktigt rädd! 
Salt binder fett? 
Kardio på fastande mage bränner mest? 
1-2 timmars kardio dagligen är ett måste? 
Ris, kyckling, broccoli, ägg, havregryn, kvarg, protein är den enda maten du kan äta? 

Ren mat, i all ära! 
Det är även något jag själv förespråkar, försök du bygga muskler och en stark kropp på glass och godis liksom, men det är inte det som är min poäng. 
Min poäng är alla som vanligt jävla prettos där ute som påstår sig veta så jäkla mycket om allting och sen ska gå och prega in deras fixidéer i andras huvuden! 




Men vad jag bara vill klappa i händerna, skutta upp och ner som en liten 5 åring igen när man inser att wow, där är folk där ute med lite vett i skallen ändå!




Ännu en artikel, DONUT hate me, med lite vett & etikett såhär på kvällskvisten i ett ganska fucked up samhälle: 

http://www.mathiaszachau.com/myter-om-att-deffa/

Kommentera

Publiceras ej