Igår var en så sjukt in i helsikes grymt rolig jäkla dag! 
Grand Prix med ett grymt sällskap och jag har nog aldrig varit så hög på livet, kan iofs också bero på att jag sprang och shota alla pwo:er och aminosyror jag kunde få tag på. Vilket var ganska många... 

Men dem var så goda!! 
Be prepared for lite gratis reklam men måste måste tipsa om dessa!!!! 

Golden Generation; 
Ett rätt nystartat(?) företag, som även mina babes är sponsrade av, har dem grymmaste aminosyrorna med svart vinbär smak! 
Gudomligt god! Tog säkert 5 glas av den, så god! 
En rosa pwo med päronsmak! 
Rosa färg förknippar man oftast inte med päron, blev sjukt skeptiskt. Men efter x antal muggar där med, var jag fast, och pigg. Haha! 

Mmsports hade självklart största montern med som vanligt de grymmaste produkterna. Vågade äntligen på mig en burk med deras choklad/jordnötssmör, ska bara öppna den också, men vågar inte riktigt för den kommer ta slut ASAP... 
Deras Delightbar proteinbar, jag dör! 
Alla andra proteinbars, I'mma barlover! 
Aminosyror, massa annat gotte och snygga kläder som vanligt! 


Nutramino's pwo blev det också en hel del av. Den rosa: så god!! 


Heat, också från Nutramino, har varit så "palla!? kommer säkert bara smaka skit ändå!" Men shiiii fick jag! 
Köpte som ni ser ovan, på mig några stycken. 10kr styck?? Langa hit bara!!

Celsius nya päron, IMINLOVE! 
Fick hur många som helst gratis! 
Plus ett Celsius Freddy linne, rosa, tyvärr, men hur bekvämt som helst så DET GÖR INGENTING!! <33 
Dem på bilden plus ytterligare 5, som jag visst råkade dricka upp på plats.. 
Tro sig tusan att alla päron tog slut så fort när jag rusa förbi där stup i ett. 
*kissepaus var 10:e minut yeah*



ELIT! 
Visst har jag hört om Elit gymmet och Ahmad. Men aldrig riktigt lagt någon vikt vid det just pga att där är så satans många tillskottsföretag och gym nu mer. Inte mig emot dock! 
Fitness industrin har ju skjutit i höjden de senaste åren. 

Men vid deras monter fastnade jag några gånger, särskilt efter att jag fick den snyggaste tjocktröjan ever och en Elit tisha för 250kr när det egentligen skulle gått på närmare 700kr! 
Sen råkade man ju ta några smakprover där med, och deras atleter!!!! 
Så jävulskt grymma!! 
Och deras whey protein, VANILLA CARAMEL!!! Go buy! 


Nu har ni lite nytt att kika in och testa. 
GO GO GO! 

Och nästa stopp ska fanemej bli Fitness festivalen! 
Om jag så ska gå dit helt ensam! 

Fast först måstemåstemåste det ju bli min babes SM och lucia tävling! 
You go! 

Kommentera

Publiceras ej