Som att ha bultande feber smärta från rumpan och neråt. 

Och varför gör jag så många set emellanåt? 
Därför att jag vill kanske? 
Därför att jag älskar att utmana mig själv och se hur mycket jag pallar. 
Därför att jag gillar att pumpa ut minsta lilla uns av kraft som finns i musklerna. 
Därför att jag inte tänker på att jag ska kunna gå hem sen. 

Därför att det är så jag föredrar att träna, det är så jag har sett mest resultat på min kropp! 

Samma saker funkar inte för alla.
Får åtskilliga gånger frågor på instagram om hur, när och vad jag tränar, hur, när och vad jag äter. 
Varför svarar jag aldrig seriöst på sådana frågor? 
Varför gör jag inte som många andra "fitness bloggare" och lägger ut mina träningspass till punkt och pricka? 
(Därför att jag räknar inte direkt mig själv som någon "fitness")
Varför fotar inte jag all min mat och lägger upp på instagram/bloggen? 

Just därför, att ingen ska ta efter mig! 
Ni ska inte tro att bara för att ni gör som jag, så kommer ni få likadana resultat. 
Gener, livsstil, stressnivåer och mående spelar stor roll i detta läget. 
Oavsett om vissa säger "fuck gener" osv. visst fan kan du 'trotsa' dina gener, men det är dem du är född med, och dem kommer alltid spela störst roll i hur du och din kropp utvecklas. 

Du ska aldrig leva efter någon annan. 
Du ska inte härma allt dem gör sen tro att du ska se ut som dem. 
För du har din kropp och den kommer aldrig, hur mycket du än kämpar och vill, se ut som någon annans! 

1 kommentarer

corneliaeriksson.blogg.se

11 Apr 2015 12:11

Hah, härlig träningsvärk!

Kommentera

Publiceras ej