jag har i åtskilliga minuter nu suttit och skrivit, raderat, skrivit, raderat, skrivit ännu mer, raderat igen. blivit så ofantligt trött och arg på det lilla hjärnkontoret där uppe som vägrar sammarbeta med det lilla bultande, knyttet som sitter bakom bröstbenet. 
försökt få ner ord, svart på vitt, hur jag känner och mår, vad jag vill och inte vill sprida ut i cyberrymden. men det går inte. jag har förlorat min vokabulär, och i skallen är allt bara ett enda trassel.

men jag ska försöka fatta mig kort. allting är inte som det ska i kropp och knopp. de lever inte riktigt i harmoni för tillfället. det har dem iförsig aldrig gjort, men periodvis har dem iaf fungerat ihop. det gör dem inte just nu. det är en enda rejäl jäkla trasseltråd där inne alltså. 

så ni kanske kan förstå. ifall jag blir lite mystisk och knepig här. med bilder och texter som lätt kan klassificeras som... något depressivt.  

1 kommentarer

Lisa's healthspo

03 Sep 2014 09:33

Usch då, hoppas du mår bättre snart!!

Svar: Tack för dina ord, dem visar att du bryr dig och det betyder oändligt mycket för mig! <3
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej