igår var en rätt småslö dag som blev 1000 gånger bättre när jag mitt i mina (tyngsta tjoho) marklyft får höra: "jävlar vad du gör snygga marklyft, riktigt raka och fina!" 
Sådant kan fanimej lyfta ens humör upp till taket och mer därtill! 
Kanske passande då att senaste numret av tidningen BODY innehöll värsta marklyfts tipsen..?
har mest bara skummat igenom tidningen, har en tendens att bara läsa sådant som verkligen intresserar mig sedan skita i resten, aka bara läsa det när jag är fett uttråkad. bra där mia! 
 
och på tal om fett! 
har de senaste dagarna nu startat min morgon med min älskade "karamell mandel kaffelatte" (like allways)fitnessgurus fatburner, 0.5 liter citron/lime vatten och en skön pw. för att sedan landa hemma och trycka godaste (pumpavaniljpuddings) gröten! 
apropå fettförbränningstabletterna är dem som sagt från fitnessguru och det är inget särskilt seriöst jag kör med sådär. dvs ingen diet/bantning/deff eller så. jag tycker bara det är riktigt kul att testa nya produkter och se hur de fungerar jämfört med andra, likadana på marknaden. 
har förr i tiden testat andra fettbrännare, allt från tabletter till drycker osv. inte för att jag direkt behövde det ens då, men återigen, ren nyfikenhet! 
dessa är nog utan tvekan de fettförbrännare som finns ute idag som jag tycker bäst om! 
ingen såndär dryg "blir så pigg att jag har tjugotusen myror i benen" känsla (som man kan få av många...), vilket gör att jag iaf kan ta dessa typ dygnet runt utan att det påverkar min sömn eller dyl negativt. stort plus där fitnessguru!! 
tycker till och med att min sömn blivit mer mer(?) sedan jag började ta dem, även fått jämnare energi under dagen, samt blivit piggare. 
 
har annars väldiga problem med toppar och enorma dalar i min energikurva. 
men tycker att det blivit mycket jämnare sedan jag började ta dessa. 
inte sådär att PANG BOM KRASH, efter första tabletten var allt finnemang, har ju tagit dem i lite mer än en vecka nu så. 
tycker även jag orkar mer, både på gymmet och i vardagen, som sagt, mer jämn energi.
 
dessa ovannämnda faktorerna kan mycket väl vara till stor hjälp när man är ute efter att bränna fett, tillsammans med rätt kost kan detta bara bli en ren succé
 

Kommentera

Publiceras ej