Alla proteinpulver jag har nämt nedan och ännu fler härliga smaker kan ni hitta här!

 

One whey Isolate Peanutbutter

En utav mina favoriter! Inga konstigheter, jordnötssmör är väll ändå bland det godaste som finns? Dock saknar denna sältan som "mitt" vanliga jordnötssmör annars har. Denna är mer en sötare version av jordnötssmör aka osaltat. Men så himla god! Bara att blanda med lite vatten så den blir sådär härligt tjock och slurk (eller i gröt/bakverk!!) så är den slut på 1, 2, 3.

 

One whey Isolate Choc mint

Ännu en oslagbar favorit! Denna har jag haft i allt som går att ha i. Som shake, smoothie, i gröt, bakverk, protein godis (fudge på denna blir HEAVENLY!!), mugcake mm. Den är så otroligt fräsch pga mint smaken, alldeles lagom balans mellan mint och choklad, HEAVENLY ALLTSÅ! KÖP FÖR FASIKEN! 

 

OneWhey Isolate French vanilla

Sötare protein får man leta efter! Smaken här är inget för den som föredrar den "naturliga/fräscha" smaken på protein. Däremot är den som att dricka en utav världens sötaste och godaste VANILJGLASS MILKSHAKES! 

Mixade ihop denna med lite mandelmjölk, kanel, frysta jordgubbar och boom så hade jag en sinnessjukt nyttig, proteinrik milkshake. OSLAGBART! 

Passade även sjukt bra som fudge, söt och go, mums! 

 

One whey Cappuccino

Denna gick inte hem hos mig! 

Den enda gången jag fick i mig den var när jag gjorde protein kaffe latte/cappuccino, himla god både kall som varm då. Men är inget större fan av just cappuccino smaken öht, så därför var den ingen favorit hos mig. 

Men mina girls köpte den av mig och dem sörpla i sig den på noll tid, "god och krämig" var deras kommentar till denna. 

 

One whey Strawberry white chocolate

Nu kommer vi till en som är galet god att göra bollar, milkshakes och smoothies på, men att dricka den som shake, var inget som tilltalade mig. Däremot tyckte större delen av mina kompisar att den var sjukt god. Kräsna Mia!?

 

One whey Kiwi yogurt

SÅ HIMLA GOD! Grät en osynlig skvätt när mina provpåsar tog slut med denna. Som shake, smoothie, milkshake, i gröt, pudding mm. testade dock aldrig att baka med den, den tog slut för fort hehe.

 

One whey Vanilla white chocolate 

Lite som french vanilla fast med kraftigare vit choklad smak/lite mildare vaniljsmak. Alltså goooood! Fast om jag ska välja mellan denna eller french vanilla så hehe... French vanilla rockar brallorna av denna.

 
One Whey Milk choc
Alltså nyttig/proteinrik/osv oboy Ohoj! 
Denna tillsammans med iskall mandel eller kokos mjölk och några isbitar i ett stort glas med sugrör och ett sånt charmigt paraply, kärlek rakt igenom! 
Eller ha i 0,5-1 dl + ca 0,5 dl mandelmjölk i din mixer när du gör nötsmör, CHOKLADJORDNÖTSSMÖR ÅH!!! 
 
Och nyhet på Fitnessguru är detta 👇 
Seriöst, hur bra? 

Kommentera

Publiceras ej