Era ord ni lämnar här (och på instagram) värmer något så ofantligt mycket ska ni veta. Ord kan inte beskriva hur glad ni kan göra mig. Även fast ni kanske sitter på andra sidan jordklotet och skriver. 
Funderar på att ha någon liten utlottning eller något för att typ, kunna "ge tillbaka" lite kärlek hihi? 
Questbars förmodar jag att ni är lika obsessed av som jag? Kanske en burk med carob, proteinpulver, julmust???
Är det något som faller i god jord hos er svenskar måntro? 



Men vad jag egentligen loggade in för att skriva här nu såhär på morgonkvisten är, titta vad denna underbaringen gjorde och delade på instagram häromdan!! 👆 

Söta "toovees" bakade min morotskaka jag lade ut på instagram. Så otroligt kul när ni prövar, delar och framförallt tycker om det jag bakat/lagat/delat. 
Blev alldeles rörd ju! 

Stort tack ska du ha T för att du taggade mig så jag kunde se det fina resultatet. 
Den blev ju till och med mysigare än orginalet!! 👇
"original kakan" a la moi.

Kommentera

Publiceras ej