Ni som följt min instagram en längre tid (och har bra minne) minns kanske att jag är väldigt glad i fitnessgurus produkter? 
Deras protein smakar ju för tusan himmel och barsen käkar jag gärna en lördagkväll som gotte eller om jag känner för att köra en lat-mans-postworkout. 
 
Det är svårt att säga vilka av alla deras smaker på proteinen som är min favorit, men peanut butter, chocolate mint, french vanilla och kiwi yogurt är några av alla mina favoriter iaf! 


Vill veta era favorit smaker????
 
Ni som har smakat fitnessgurus produkter (vem har inte?) skrrriv i kommentars fältet bara vilken eran favvo smak är?!
 
Jag är på jakt efter nya spännande smaker att experimentera med och behöver lite tips, helst av er! 

3 kommentarer

Amanda Essen

02 Oct 2014 15:20

Peanutbutter och Choklad mint är mina favvon :) Har nu bytt till Scitec's produkter, nästan samma smaker men grymt godare enligt mig :) ha en bra helg! Kram.

Svar: Har faktiskt kikat in dem jääääätte länge nu! Men aldrig vågat komma till skott, är så jävla kräsen att jag lätt fastnar för ett märke för blir ofta besviken. Någon absolut "måste smaka" bland scitec's? :)
Mia Olsen

Linnea

03 Oct 2014 12:06

Chocolate mint och strawberry white chocolate är mina! Dock så blev jag väldigt sugen på att beställa samples på de nya smakerna nu!!

Svar: GÖR DET!! dem är verkligen goda!!! :D
Mia Olsen

Lisa's healthspo

07 Oct 2014 22:34

Jag har aldrig testat fitnessguru så det skulle vara riktigt kul om du kunde recensera smakerna du testat!! :)

Svar: Absolut kan jag det fina! :)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej