Min fina skånska ostkaka med saffran, åh vad god och fin du blev. Lite platt, men om man lade två bitar på varandra med en go' syltfyllning i och pudrade över lite fejk snö (sukrin melis) så blev den riktigt ögongodis ändå tillslut. 
Gluten-och sockerfri, nästan helt laktosfri, proteinrik och framförallt; GOD & SAFTIG SOM BARA DEN!!
Blev själv överraskad över hur lik den var den vanliga ostkakan i både smak och konsistens! 

Mitt nya beroende. Är i vanliga fall inte särskilt glad för just Ramlösa, föredrar Loka men denna, wow säger jag bara. 
Mamma tyckte dock inte om den, så haha, fler som har smakat den? 


Saturnus nya glögg!! Gissa om jag tog glädjeskutt inne på Ica när jag såg dessa. Hallon & lakrits är en given favorit från förra året, saffranssmak på glögg är något jag velat testa hur länge som helst men aldrig fått tag på, och pepparkaka, behöver jag ens säga nå' mer? 
Saturnus ni äger! 

1 kommentarer

Thildis

14 Nov 2014 14:17

MEN HALLÅ RECEPTET DAHHHH<3<3<3

Svar: ÄR UPPE NU MIN SKÖNA HÖNA <3333
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej