En tuta som är sömnigare än mig (how is that even possible?) 

Ett rätt så efterlängtat paket som dök upp idag. Världens bästa musli (gånger två) full med frukt och nötter från Renee Voltaire utan en massa tillsatt socker(!) och mina älskade Nellie Dellies som jag annars bara kan få tag på i dk. Svarta bönor spaghettin är ny för mig och ska bli spännande att testa! *mvh skeptikerN nummer 1*

Men titta vilken snygging jag fångade på bild idag! 

Dagens lovely lunch! 
Varmrökt lax (<33), currykokt bulgur, grönsaksblandning och ketchup såklart. 
Kanske låter som en skum kombo men alltså dör så gott det är! 

Körde ett gottigt ryggpass innan idag också. Var sjukt pepp och pigg hela förmiddagen tills det att jag klev av bussen i stan, bara svoosh sa det så var jag helt trött och seg? 
Sjukt irriterande, men ett ryggpass fick jag till och det känns om inte annat just nu.
Ben, röv och bröst är redan slaktade så vet inte hur jag ska sitta/ligga/stå längre utan att ha ont överallt typ. Härlig känsla dock! 

Ser framemot en helg i Ystad också. Bara total avkoppling, hemifrån(!) i egen lägenhet(!).
Har redan proppat väskan full med diverse ångestdämpande och lugnande så nu jävlar i det ska jag fanimej få en någotsånär "normal" chill-helg!

Kommentera

Publiceras ej