Lite formcheckar från de två senaste veckorna. 

Sitter just nu och gör två av mina "borde-låta-bli-med" saker, 1) smuttar på en iskall apelsin celsius 2) rökar min andra cigg för idag.... 
Håller nämligen på att sluta röka, igen. Men denna gången tänker jag inte ge upp! Jag ska klara det! 
Och celsius? Ja... Var helt obsessed ett tag, när jag tränade+jobbade+pluggade+allting på samma gång drack jag typ 3-4 om dagen. Galet för mycket! 
Men nu har jag inte druckit en endaste på över snart 2 hela månader och fick ju faktiskt några godingar i present av mina bebisar så lite kan man väll få unna sig väll? 

Har precis lagat matlådor och packat det sista för imorgon bär det av till Köpenhamn woop woop! 
"Igen?" Tänker ni väll nu, och ja, igen. Är man halvdansk och anser dk vara sitt andra hem måste man ju hålla sig uppdaterad inte sant? 
Ska bland annat på mitt första bröllop ever(!!) hör och häpna men det är faktiskt för min egen syster!!! 
Ingen kunde förutse det, mina syskon (inkl mig själv) är lite sådär "why wedding? onödigt pappersarbete!" typ, men där ser man...

Ska bli både roligt (förmodligen lite tråkigt också, liksom hallå? hur roligt är det egentligen att sitta i en kyrka seriöst?) och spännande! 
Tur är slipper jag gå tärna eller något sådant läskigt, klänning? Aldrigihelamittlillaliv! 

1 kommentarer

Camilla

07 May 2014 15:05

Vilken skillnad från hur du såg ut för bara ett år sedan. Bra jobbat, Mia! Du förtjänar att må bra! <3

Svar: ÅH MEN CAMILLA VAFAN DU LÄSER FORTFARANDE MIN BLOGG????? FATTAR DU HUR MKT DET BETYDER FÖR MIG ALLTSÅ DINA ORD OM NÅGOT!
Du har fasiken sett mig så jävla nergången så det finns inte & jag känner mig så jäkla hedrad!

Finaste gumman hoppas allt är bra med dig!!!
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej