Precis varit ute och traskat i det fina (läs: stormiga) vädret en sväng (läs: nästan en timme). Det var otroligt skönt faktiskt, trots att jag för minsta lilla uppförsbacke eller trappa ville lägga mig ner och skrika som en 4 åring i en leksaksaffär som inte får det den vill ha. Anledning? 
GLUTES YESTERDAY!

Har sån grym underbarälskad träningsvärk att jag inte vet vart jag ska bli av, att sitta ner längre stunder (vilket jag ändå aldrig gör haha) är otänkbart. Och som sagt, trappor, och toan, no pain no gain som dem så vackert brukar säga!?
I feel it don't worry I feel it!
 
I torsdags var jag först och gymmade, catchade upp lite med min gamla bästis och drog därefter till R & J. J hade nämligen en radda med goa tillskott hon inte använde längre som hon mer än gärn skänkte till lilla mig. Och vem hoppade inte upp och ner som en studsboll när hon fick höra det?
Haha, har nog seriösa problem. Så glad jag blev iaf!
TACK IGEN J!!!
Gainer Pro jordgubb, Night Pro vanilj, Whey 80 jordgubb och en påse med Kreatin som jag verkligen ser fram emot att köra på, allt enligt planerna. Gainern är jag dock sjukt skeptisk till, kanske till och med lite smårädd haha? 
Den får nog agera nödlösning om det skulle knipa med någon måltid någon gång. Om jag inte råkar ha någon söt läsare där ute som är nyfiken på den?
 
Ramlade innanför dörren klockan 7 på kvällen, hade då gått utan mat sedan klockan typ 1, om man inte räknar med en protte shake och några fjuttiga riskakor vid 3 tiden. Jag var alltså dö hungrig, så kan det ju gå när man inte riktigt tänker sig för haha.
Så tacka gud för Questbars. Det första jag gjorde när jag kom hem var att trycka en Cinnamonroll <333 innan jag tog itu med att packa upp, diska, duscha osv.
 
Det var lite om det då. Jag är som sagt här igen, som ni kanske märkt. Sa ju att jag inte skulle lämna er! ;)
Mig blir ni inte av med så lätt minsan!
Jag tycker ju om er, ni som gluttar in här, och speciellt ni som lämnar små trevliga avtryck i kommentars fältet. Keep up the good work people. Hade jag kunnat hade gett er allihopa en stor jäkla kram ska ni veta! 
För så mycket fint jag får höra både här och på instagram, det fins ju liksom verkligen underbara, omtänksamma människor där ute!

Take care loves <3
 

Kommentera

Publiceras ej