Måste lära mig varva ner.
Stressar upp mig så mycket över saker jag inte behöver stressa över att jag hamnar i det där jävla 'ingenting blir gjort' hålet. Allting liksom kolliderar i skallen. Trassel och bråk. 

Träningen blir av. Maten har varit kämpig och blivit nedprioriterad tack vare att magen knasat. Dock ser det ut som att jag håller på att få bukt med den nu, så äta bör man annars dör man. 

Ser och framförallt känner skillnaden på min kropp, speciellt på gymmet, att jag ätit för lite. Blivit svagare. 
Back to basic! 
Aminosyror sätts in på schemat igen och maten trycks ner, eftersom det verkar bli bättre nu(?). 

Har-inte-råd-att-tappa-mig-nu-mer!

Ska försöka sätta lite deadlines, planera lite, ett steg i taget, så kanske jag kan få sakerna som samlas på hög, gjorda! 
Denna stressen/pressen jag sätter på mig själv gör inget annat än att hålla mig tillbaka, ger mig bara mer ångest. 
Det är slut nu. 
Jag ska bli färdig och sen får vi se vad som händer...

3 kommentarer

Daniella 🌙

22 Jan 2014 12:06

jääävlar vad snygg du är <3

Svar: Men tusen tack & puss på dig sötnos!
Mia Olsen

Anonym

22 Jan 2014 17:07

Kämpa på, du har viljan, så då är du stark nog att klara det. <3

TinTin

03 Feb 2014 03:19

Ååhh... kan inte jag få komma med ett tips...? Men jag tar det gärna via mail. Så ids/vill du, så hög gärna av dig till mig på mailen!!
Ids du inte det, så stort lycka till med allt, å håll ut... du har inte kommit såhär långt för att ge upp! :)

Kommentera

Publiceras ej