Intense! 


Bestämde mig alldeles precis för att ta en oplanerad vilodag. Denna veckans träning har verkligen satt sina spår. 
Hela kroppen värker och jag känner mig smått snurrig och väldigt, väldigt slut. 
Musklerna protesterade bara jag reste mig upp ur sängen imorse. 

Plus att vi plötsligt har fått Antarktis ner hit till lilla Skåne, vilket betyder att bussarna aldrig går som dem ska. Och jag är inte helt sugen på att fastna halvvägs hem, mitt ute i ingenstans igen! 

Så istället för att vila lördag & söndag tar jag vilodag idag istället då jag känner att det inte är lönt att ens försöka ta sig in till stan, mest pga det ostabila vädret.
Och kör istället träningen imorgon på det lilla privat gymmet här i byn. 
Inte lika roligt och inte lika mycket valmöjligheter med vikter osv. men allting går bara man vill! 


Nu ska jag snart upp till farbror doktorn pga min jäkla IBS som aldrig vill ge med sig sen kanske ställa till med pannkaks kalas! 
Vaniljprotein pannkakor med choklad/jordnötssmörs sås, granola och pannkakssirap. 
Det klingar bra i mina öron må ni tro. Och krya på mig lite också, för den här förkylda damen här blev bara sämre av killer benpasset igår. 

Kommentera

Publiceras ej