To all of you from all of us: (någonting sånt...)



Är ni riktigt smarta så laddar ni på kosttillskotts lagret inför det nya året redan nu när det ändå är free shipping time på Fitnessguru!
 
Tjocka, krämiga, porrigaste smakerna ever jag lovar! 
Både protein och aminosyror, smakar himmel, har låtit en del av mina fitnessfriends & "vanliga" hehe folk smaka allt från bars, amino till protein och dem har älskat det! 
Till och med pappa som är så sjukt emot allt såndär tyckte om deras mint choklad isolate, om inte det säger något så vet jag inte vad! 
 
Man kan ju även mixa & trixa hur som helst med allt deras gotte 👇
Sockerfritt, proteinberikat naturgodis med milk chocolate isolate
 
Gingerbread protein cookiedough med både onewhey & onewhey bar.
 
Supergod dansk koldskåls smoothie på mandelmjölk, Lindahls kvarg & onewhey
 
Baaaaars alltså! 
 
Deras mandelsmör är gudomligt, liksom vad vore ett liv utan jordnötssmör (nötsmör öht)?
Just precis, nötsmörslöst, inte bra med andra ord.
Att skeda direkt ur burken, ha på macka, gröt, frukt/grönsaker är ju en klassiker, men har ni någonsin testat att göra fudge? Eller att ha dem i bakverk? Det ger en konsistens och smak som är att döda för!
 
Fitnessnudlar veg bolognese <33 
 
Vanilj glassar med kvarg, mandelmjölk & onewhey, med en crunchy jordnötssmörs core. 
Sött och salt hör liksom ihop, så är det bara...
 
Somliga är väldigt skeptiska mot piller (inkl migsjälv!!) med fettförbrännande effekt, men med fitnessgurus oneheat har jag bara gott att säga om! 
 
Är hemligt förälskad i min lilla bebis på bilden ovan, hur söt är den inte? Och sjukt bra imed storleken på den! 
Och deras aminosyror, har även blivit över-godkända av mina kära fitness twins, dem älskade också Cappuccino Onewhey. 
 
Min lilla kosttillskottshimmel! 

Kommentera

Publiceras ej