Min underbara saltsötaperfektfudge:iga jordnötsvaniljprotein fudge. Långt namn men alltså har seriöst aldrig aldrig lyckats så bra som jag gjorde med dem här! 
Slukade hela formen på en dag... 

En enorm sockerfri/nyttig protein lussebulle? Helt jäkla underbar blev den, nästan så att jag började stört böla! 

Älskade älskade iherb!
Ska bland annat testa göra nyttig amerikansk pumpapaj, äppelpaj, protein glass/"soft serve icecream" & såklart äta ihjäl mig på de nya bigpacken med PB2.
#peanutbuttergainz 😏 

Quorn bolognese med vitlök och miracle noodles, såklart 0,5kg grönsaker till haha. 

Efter tråkiga men nödvändiga ärenden så satt detta mellis/pre workout riktigt fint!! 
Extra pris på Friggs riskakor? COME AT ME BRO, COME RIGHT AT ME! 

Min nya kärlek typ! 
Har ni någonsin sett en vackrare shaker alltså? Redan invigt den tusen gånger om med både overnight oats, amino och protein. 

1 kommentarer

Linnea

15 Sep 2014 18:04

Recept på fudgen?! Nu tack! Ser såååå gott ut!

Svar: Åh det ligger ute på min instagram! Kan tagga dig? :)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej