Bästa amino syrorna (iaf godaste) i hela världen; Scivation Xtend Raspberry Blue! 


Fick verkligen världens bästa (bättre sent än aldrig, håller helt klart med!) present av mina änglar/fitness kumpaner/twins, alltså bara titta på det! 
Hur bra känner dem mig inte? 


Sjukt mättande grötfrulls a la "bulk style". Typ 1,5 portion fiber gröt med vanilj protein och fööör mycket porrig topping.


Stack som sagt ut i Köpenhamn i lördags kväll/natt. Feeezt. Dock kunde den slutat bättre än det mini-kaoset det blev. Men man får la se det positiva! 
Vi fick träffat dem underbara danskarna igen, och det sitter aldrig fel! 

Kaffe är och kommer nog föralltid vara my numero uno, men om det är något te jag kan dricka hutlösa mängder av så är det YogiTea, detta och Sweet Chili är bara såååååå!!!!!!!!! 


Fick bästa leveransen (lite smått oförberedd dessutom så ni kan ju tänka er vilket liv det blev på mig) från älskade iHerb.com med världens seriöst bästa bars/godis/snax ever, Quest, marry me???

Treat, testa den nya Lokan btw, smakar seriöst Soft Ice/mjukglass!!!!

Lilla maggen från sidan som snart ska bli stor och stark! 

En promenad i vårregn. Gick med uppknäppt jacka och enbart tshirt under! 
Vår eller vad? 

Tröttnar aldrig aldrig aldrig på kvarg med någon form utav bär/sylt (hallon!) och Pauluns Granola <3333

Instagram: miiaolsen 
If you didn't knew allready 
Nu pyser jag till gymmet för att köra slut på benen och rumpestumpen, adios amigos! 

Kommentera

Publiceras ej